feels

Alla inlägg under april 2013

Av Anonym - 29 april 2013 19:02

Alex. Alex Bucur.

Du är den underbaraste människan som någonsin och kommer existera. Du är som mig och jag är som dig. Du är bara så helst jävla fantastisk!

Du är finast, bäst och snäll. Du ska strunta i att Sabina dissar dig. Du ska strunta i vad fjortisarna gör mot dig. Du ska strunta i dem, för du är du och du är perfekt. Jag hoppas att du förstår att jag tycker mycket om dig, för varje gång jag har mått dåligt så har du funnits där för mig när ingen annan har brytt sig. 

Du har fått mig le i de gråaste stunder.  Varje gång jag ser dig slås jag av din skönhet som strålar stark som solen från din själ och ut. ''Dude, you're so deep I can't even see you anymore!". Nejmen.. Du är bara så helt jävla härlig! När du ler så ler jag, när du gråter så gråter jag, när du hoppar så hoppar jag. Och det ska alltid vara så. När Erich gjorde slut fanns du där för mig och stöttade mig. Du fick mig att skratta under den tiden jag var som mest ledsen. Vad är din superkraft? Du är bara bäst.

Fatta hur mycket du betyder för mig! Du har leende som en ängel och ögon som en diamant, och att du inte kan inse det förstår jag inte.
 

"Du är perfekt"
"Du är en helt underbar tjej"

"Du är bra"

"Men gud var sööööt >w<"

"Så gullig röst Emma!"

Hur kan du säga så? Fatta hur glad jag blir. Fatta hur jag får ont i kinderna av mitt leende. FATTA HUR FHEWUIRWHE DAMNHFEWOHREW.

 

Gå bakom mig, gå framför mig, gå vart du vill vännen men gå inte ifrån mig. När du kramar mig ska jag aldrig, ALDRIG släppa taget. För jag känner mig trygg med dig. Jag kan lita på dig och Ebba mer än någon annan. Du har gjort mig tusen gånger starkare. Du har sträckt fram din hand och luft upp mig när jag har ramlat ner. Du har tagit emot mig.

Jag är stolt över att bli kallad bra av dig, för du är ju helt perfekt! Jag är också förvånad över att ha dig i mitt liv eftersom, jag är inte värd dig. Du är så mycket mer värd än vad du får. För du är omtänksam, underbar, finast, bästast och en allmänt fantastisk person. Jag önskar att flera tjejer hade en kill-kompis som dig, för det behöver dem. Så jag är stolt.

Minns du första gången när vi pratade? En av de bästa minnerna jag har. Detta är äkta kärlek och vänskap. Du är allt. Och jag älskar dig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Emma och detta är min depp-blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards