feels

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

...

Av Anonym - 14 maj 2013 22:34

Den sorgliga verkligheten av mitt liv. Varje dag vaknar jag upp med inga meddelanden, inga missade samtal, inga noteringar, inget. Ingen stör mig verkligen för att hålla kontakten. Jag stiger upp, tar något att dricka och sätter mig vid datorn. Och det är där jag stannar. På internet. Jag har inga vänner här. Ingen vill egentligen prata med mig. Ingen uppmärksammar mig, faktiskt. Så jag sitter vidinternet och gör inget. 
Jag gör inget, och det är det jag är bra på. Det är lika sorgligt som det låter. Det jag har att se fram emot när jag vaknar är inget.
En sorglig sak är att folk skulle nog inte komma ihåg mitt namn om de inte såg det på sin vänlista. Jag är bara den tjejen som isolerar sig själv och som ingen riktigt känner. Som folk kallar konstig och skum. Sen inser jag att det är 1 på natten och att jag fortfarande sitter där, gör inget. Så då går jag mot min säng, och bara ligger där. Jag ligger där och berättar för mig själv att imorgon är en ny dag och jag ska göra någonting med den. Jag ska göra något bra. Jag ska göra något med mitt liv.
Men sedan så kommer imorgon, och jag sitter fortfarande där. Utan meddelanden, utan några missade samtal, inga noteringar, inget. Jag är där jag är, precis där jag var dagen innan. Ensam och deprimerad. På internet. Som varje dag.

 
 
Ingen bild

Anonym

15 maj 2013 15:31

Vaknar inte heller med meddelanden och missade samtal och det är jag glad för. Hade folk väckt mig på natten hade jag blivit vansinnig! Ryck upp dig för tusan. Fina vänner hittar man inte på internet mitt i natten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag

Av Anonym - 31 december 2018 23:45


Vem är jag? Jag är anonym. Jag är en tjej på femton år som lider av depressioner.  Självsvält: Jag slutade äta för något år sedan då jag kände att jag inte dög. Jag trodde att om jag bara såg på mat skulle jag bli tjock. Jag har med go...

Av Anonym - 4 juni 2013 15:32

Hört att jag blivit kallad bl.a ful av någon jag håller väldig kär.  Du är en hycklare, falsk och måste tydligen prata skit om en person som ALLTID lyssnar på dig. Att du ens har mage att kalla mig en av dina bästa vänner och i nästa andetag snackar ...

Av Anonym - 29 april 2013 19:02

Alex. Alex Bucur. Du är den underbaraste människan som någonsin och kommer existera. Du är som mig och jag är som dig. Du är bara så helst jävla fantastisk! Du är finast, bäst och snäll. Du ska strunta i att Sabina dissar dig. Du ska strunta i va...

Presentation


Jag är Emma och detta är min depp-blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards