feels

Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

Att du ens har mage.

Av Anonym - 4 juni 2013 15:32

Hört att jag blivit kallad bl.a ful av någon jag håller väldig kär.  Du är en hycklare, falsk och måste tydligen prata skit om en person som ALLTID lyssnar på dig. Att du ens har mage att kalla mig en av dina bästa vänner och i nästa andetag snackar du skit bakom min rygg och kallar mig helt random, ful? Jaha? Okej? Så jag är helt enkelt ful för att DU tycker det? 

Det är inte jag som lämnar en vän ensam på skolgården eller i korridoren om den ska knyta skorna eller något. Det är inte jag som måste snacka skit om någon som inte gjort mig ett skit. Det är inte jag som kan prata allt med en vän och sedan bara, helt random, svika den vännen?

Att du ens kastar bort mig, din vän, som om jag var en jävla disktrasa. Jag är trött på ditt skitsnack.
Åtminstone står du för dina handlingar, ibland. Jag vet hur du är egentligen. Jag är trött på ditt spel. 
Jag är trött på att bli behandlad som skit av nästan ALLA! Jag har ingen skyldighet att skydda dig längre. Jag har alltid funnits för dig och varit din vän, iallafall vad du har sagt, men allt jag har fått är skit bakom min rygg.

Säg det till mig, ansikte mot ansikte istället för att säga saker till alla andra när ni inte har nåt att prata om när jag är borta från skolan. Våga inte ens prata negativt om mig när jag inte är med och sluta vända kappan efter vinden!

Du vinner inte ett skit.

 
 
Ingen bild

random

4 juni 2013 21:38

Varför skriver du skit om mej i din blogg!?

Anonym

7 juni 2013 12:18

För det första så nämner jag inte ens ditt namn, så ingen vet att det är du.
För det andra så är det min blogg och jag skriver vad JAG vill i den.
För det tredje så skrev ju du själv skit i din blogg om killarna och NÄMNDE deras namn
För det fjärde har jag sagt förlåt flera gånger. Jag mår bara så jävla f*cking dåligt att jag säger och gör saker jag ångrar! OKEJ!?

 
Ingen bild

random igen

9 juni 2013 20:17

Det är fortfarande inte okej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag

Av Anonym - 31 december 2018 23:45


Vem är jag? Jag är anonym. Jag är en tjej på femton år som lider av depressioner.  Självsvält: Jag slutade äta för något år sedan då jag kände att jag inte dög. Jag trodde att om jag bara såg på mat skulle jag bli tjock. Jag har med go...

...

Av Anonym - 14 maj 2013 22:34

Den sorgliga verkligheten av mitt liv. Varje dag vaknar jag upp med inga meddelanden, inga missade samtal, inga noteringar, inget. Ingen stör mig verkligen för att hålla kontakten. Jag stiger upp, tar något att dricka och sätter mig vid datorn. Och d...

Av Anonym - 29 april 2013 19:02

Alex. Alex Bucur. Du är den underbaraste människan som någonsin och kommer existera. Du är som mig och jag är som dig. Du är bara så helst jävla fantastisk! Du är finast, bäst och snäll. Du ska strunta i att Sabina dissar dig. Du ska strunta i va...

Presentation


Jag är Emma och detta är min depp-blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards